Das Traumpaar der Volksmusik will nicht heiraten

Ihre Beziehung besteht bereits seit zehn Jahren aber es wird wohl auch in nächster Zeit keine Ehe werden. Immer wieder kommen Gerüchte auf, dass Florian Silbereisen und Helene Fischer nur endlich vor den Traualtar treten werden, aber bislang hat sich keines davon bewahrheitet.

Die beiden hatten sich 2003 auf einer Tour kennengelernt und es war zunächst der Volksmusiksänger der Interesse an der Sängerin fand. Bald jedoch kamen sich die beiden näher und 2005 standen sie bereits das erste Mal gemeinsam auf der Bühne, als Paar. Ganz so schnell war es nicht gegangen, von Liebe auf den ersten Blick konnte keine Rede sein. Dafür entwickelte es sich langsam aber gut.

Die Fans würden natürlich allzu gerne eine Traumhochzeit sehen, aber Fischer winkt noch ab: es gäbe Dinge, sagte sie in einem Interview, die seien privat, und dazu gehöre ob und wann man heirate.

Beruflich läuft es super für die beiden, Florian Silbereisen ist schon wieder für den Schlagerboom gebucht, eine Riesenveranstaltung in der Dortmunder Westfalenhalle, die jedes Mal Zehntausende Schlager- und Volksmusikfans anlockt. Das Großereignis wird auch live im ZDF und im öestereichischen Fernsehen übertragen. Silbereisen, der eine eigene Schlagerband Hattie KLUBBB3, hat mit seiner Gruppe bereits drei Alben veröffentlicht und auch zahlreiche Hits. Gerüchte sagen übrigens, das Maite Kelly von der Kelly Familiy beim Schlagerboom ihr neues Album vorstellen wird.

Silbereisen hat seine Karriere auch der Volksmusiklegende Karl Moik zu verdanken, der ihn 1991 erstmals in sein Musikantenstadl holte und damit einem Millionenpublikum präsentierte. 1998 qualifizierte sich der Musiker erstmals für den Grand Prix der Volksmusik. Den wirklichen Durchbruch brachte aber ein Auftritt 1999 bei Carmen Nebel, im Jahr 2002 gab ihm der MDR bereits eine eigene Sendung. Nach wie vor ging er aber auch auf Tour unter anderem mit Stefan Mross und Stefanie Hertel. Im Jahr 2004 übernahm er auch die Moderation der Feste der Volksmusik von Carmen Nebel.

14 Responses to Das Traumpaar der Volksmusik will nicht heiraten

  1. Get the free Flowering Woods Edge landscaping plan. https://www.thstone.com/

  2. Ꭼxcellent ƅlog here! Also your website loads up fast! Whhat web
    host аre you using? Can I get your affiliate link to your host?I wish my
    website ⅼoaded up as fast as yours lol https://www.companyvakil.com/

  3. Fantastic beat ! I would like to apprentice whilst you amend your site,
    how can i subscribe for a weblog web site? The account helped me a applicable deal.
    I had been tiny bit familiar of this your broadcast provided brilliant clear concept

  4. Mittie says:

    Oh my goodness! Amazing article dude! Thank you so much, However I am having
    difficulties with your RSS. I don’t know why I am unable to subscribe to
    it. Is there anybody else having similar RSS problems? Anyone
    that knows the answer can you kindly respond? Thanx!!

  5. Valentin says:

    What’s up everyone, it’s my first visit at this web page, and
    post is really fruitful in support of me, keep up posting these content.

  6. Joyce says:

    Hello, i feel that i noticed you visited my site so i got here to return the favor?.I am trying to to find things to enhance my site!I guess
    its good enough to use some of your ideas!!

  7. Marcy says:

    Hi to all, how is all, I think every one is getting more
    from this web page, and your views are fastidious in support of new visitors.

  8. Jason says:

    Awesome post.

  9. Doyle says:

    Aw, this was a very nice post. Spending some time and actual effort to
    produce a great article… but what can I say… I hesitate a lot and never seem to get nearly anything done.

  10. Elvin says:

    Heya this is somewhat of off topic but I was wanting to know if blogs use WYSIWYG editors
    or if you have to manually code with HTML. I’m starting a blog soon but have no coding
    expertise so I wanted to get advice from someone with experience.
    Any help would be greatly appreciated!

  11. Giselle says:

    I must thank you for the efforts you have put in writing this website.
    I’m hoping to view the same high-grade blog posts by you later
    on as well. In fact, your creative writing abilities
    has encouraged me to get my very own website now 😉

  12. Dorie says:

    Howdy, i read your blog occasionally and i own a similar one
    and i was just wondering if you get a lot of spam
    remarks? If so how do you protect against it, any plugin or anything you can recommend?
    I get so much lately it’s driving me crazy so any support is very much appreciated.

  13. Josette says:

    Every weekend i used to pay a visit this site, as i wish for enjoyment, since this this web site conations
    actually fastidious funny data too.

Leave a Reply

Your email address will not be published.